11 клас «Старий і море» Хемінгуей
Літературний диктант
1.
Скільки днів старий не міг
упіймати рибу:
А 67 Б
84
В 100 Г
14
2.
Що сказали батьки хлопчику, який
спочатку був у човні зі старим:
А що старий приносить одні нещастя Б
що старому не таланить
В що старий дуже поганий рибалка Г
що старий приносить удачу
3.
Старий був:
А товстий і нагодований Б
худий і виснажений
В худий і жвавий Г
товстий і лінивий
4.
Руки у старого були:
А усі в шрамах, натруджені Б
ніжні й ласкаві
В гладенькі Г
усі в татуюваннях
5.
Старого звали:
А Роберто Б
Педро
В Сантьяго Г
Санчо
6.
Хлопчик любив старого за те, що:
А старий пригощав його цукерками Б
старий читав йому казки
В старий катав його у човні Г
старий навчив його ловити рибу
7.
Про що розмовляли рибалки,сидячи
на Террасі:
А про рибальство Б
про сім'ю
В про свята Г
про морських чудовиськ
8.
Що запропонував хлопчик старому:
А піти додому Б
наловити старому сардин
В прочитати старому газету Г
покататись зі старим у човні
9.
Скільки хлопчику було років, коли
старий вперше взяв його у човен:
А 10 Б
12
В 5 Г
8
10. Що старому залишилось від
покійної дружини:
А постіль з льону
Б гарний посуд
В олеографії Серця Господнього та Кобренської Богоматері
Г Біблія
- Що у старого, за його словами, було на вечерю:
А миска з рисом та рибою Б
смажена картопля
В спагеті з м'ясом Г
смажена риба
- Про що любив читати у газеті старий:
А про футбол Б
про бейсбол
В про хокей Г
про рибальство
- Що снилось старому:
А покійна дружина Б
велика риба
В Африка Г
бейсбол
- Як звали хлопця:
А Сантьяго Б
Санчо
В Манолін Г
Маноло
- Чиє життя старий вважав складнішим за людське:
А пташине Б
риб
В рослин Г
тварин
- На що вказувала птаха-фрегат старому?
А на шторм Б
на прихід вечора
В на сторонні човни Г
на місце знаходження макрелі
- За що любив старий зелених черепах:
А за їх тендітність і млявість Б
за їх витонченість і жвавість
В за їх красу Г
за їх розмір
- Для чого старий пив жир акули:
А він допомагав від застуди і був корисний для очей
Б він був корисним для шлунку
В щоб не заснути під час риболовлі
Г щоб мати гарну пам'ять
- Коли старий почав розмовляти сам з собою:
А в дитинстві Б
коли одружився
В коли померла дружина Г
коли хлопчик перестав з ним рибалити
- Чому човен старого відпливав далеко в море:
А старий шукав місце , де є риба
Б його тягла за собою велика рибина на буксирі з волосіь
В старий катався на човні
Г човен відносив шалений вітер
- Який випадок у морі старий вважав найсумнішим:
А коли не міг спіймати довго рибу
Б коли дивився на планктон
В коли спіймав самку марліна, а самець до останнього не залишав її
Г коли хлопчик піщов від нього
- Про що, перебуваючи у морі, весь час жалкував старий:
А що з ним немає хлопчика Б
що порвалася волосінь
В що риба зірвалась з волосінь Г
що почався шторм
- Старий сказав рибі, що не розлучиться з нею , поки…
А не помре Б
не відпочине трішки
В не зійде сонце Г
не припливе хлопчик
- Старий хотів, щоб риба повернула за течією. Це означало б, що:
А скоро настане ніч Б скоро буде виднітись берег
В риба заморилась Г
риба зірвалась з крючка
- Кому старий запропонував відпочити на човні:
А рибині Б
хлопчику
В іншим рибалкам Г
маленькій пташині
- Чому рука старого не розгиналась:
А він її поранив Б
руку звело судомою
В старий тримав нею рибину Г
руку оплутала волосінь
- Чим пояснював старий страх декого з людей залишатись у відкритому морі в маленькому човні:
А боязню раптової негоди Б
боязню втонути
В боязню акул Г
боязню пекучого сонця
- Якою за розміром була риба, що тягнула старого у море:
А менше човна Б
така ж, як човен
В на два фунти більша за човен Г
близько 50 см
- Чому старому було важливим впевнити рибу у своїй силі:
А боявся, що риба відчує слабкість старого Б боявся, що риба втече
В боявся, що риба переверне човен Г
боявся, що не зможе сам витягнути рибину
- Яку обітницю дати пообіцяв собі старий:
А розказати про все хлопчику
Б відправиться на богослужіння до Кобренської Божої Матері
В замінити човен на новий
Г ніколи більше не входити в море
- Кому молився старий:
А усім святим Б
Ісусу Христу
В Богородиці Г
Петру й Павлу
- Про що згадував старий, розминаючи руку:
А про силові змагання в таверні Касабланки Б про шлюб
В про свою хатинку Г
про обід
- Скільки тривав силовий поєдинок:
А 3 години Б
10 годин
В 12 годин Г
добу
- Як називали старого після перемоги у силовому поєдинку:
А чемпіоном Б
силачем
В богатирем Г
непереможним
- Навіщо старий зв'язав два весла:
А для того, щоб не загубити Б
для того, щоб вночі весла гальмували човен
В для того, щоб оглушити рибу Г просто так
- Закінчіть речення: « Як добре, що нам не доводиться вбивати..:
А черепах Б
ворогів
В злодіїв Г
зірки
- Чому старий вважав, що люди не гідні живитися тією рибою, що він упіймав:
А тому, що люди не голодні Б
тому, що риба поводиться благородно
В тому, що люди не гідні такої риби Г тому, що старий ніколи не
віддасть рибу людям
- Що заставляв себе зробити старий:
А заснути Б
поїсти
В почитати Г
поспівати
- Чому старий раптово прокинувся:
А від ривка мотузки Б
від слів хлопчика
В від дощу Г
від холодного вітру
- Скільки разів вставало сонце з тих пір, як старий вийшов у море:
А 5 раз Б
7 раз
В 1 раз Г
3 раз
- Про що просив старий рибу:
А пливти повільніше Б
не робити різких рухів
В не стрибати Г
не помирати
- Якого кольору була риба, коли старий всадив у неї гарпун:
А червоного Б
чорного
В сріблястого Г
золотого
- Скільки, на думку старого, важила риба:
А 10 кг Б
100 кг
В більше півтонни Г
50 кг
- Хто плив за човном старого після того, як той повертався з впійманою рибою до берега:
А човни інших рибалок Б
акула
В зграя маленьких рибок
Г дельфіни
- Як старий боровся з акулою:
А ударив гарпуном у голову Б відлякував
веслом
В стріляв з рушниці Г
ніяк
- Завершіть речення: « Людину можна знищить, але її не можна..:
А обмануть Б
забути
В перемогти Г
залишити
- Яку зброю зробив собі старий, після того, як втратив гарпун:
А прив'язав ніж до весла Б
дерев'яний кілок із весла
В палицю Г
залізний гачок
- Скільки акул знову напали на човен і рибу старого:
А 2 Б
4
В 10 Г
ніскільки
- Скільки всього разів нападали на старого акули:
А 5 Б
3
В 7 Г
ніскільки
- Вставте слово: « Хотів би я собі купити трішки …., якщо його десь продають»:
А м'яса Б
золота
В щастя Г
розуму
- Коли старий побачив міські вогники:
А вранці Б
вдень
В вночі Г
увечері
- Що побачив старий, коли оглянувся на свій човен, йдучи додому:
А величезний хвіст риби і тінь її голови Б хлопчика
В пожежу Г
нічого
- Яка була довжина рибини:
А 2 фунти Б
18 фунтів
В 5 фунтів Г
25 фунтів
- Якими були перші слова старого, коли той прокинувся:
А « Я хочу їсти» Б
« Я зловив рибу»
В « Вони перемогли мене» Г
« Я радий тебе бачити»
10 клас. Контрольна робота за темою « Перехід до модернізму.
Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці - ПЕРЕХІД ДО
МОДЕРНІЗМУ.
ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ»
І варіант
Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 0,75 бала;
усього — 6 балів)
1. Ш. Бодлер
започаткував модерністську течію:
а) футуризм;
б) символізм;
в)
імпресіонізм.
2. Провідний
мотив збірки «Квіти зла»:
а)
невідворотності людської долі;
б) несумісності реальності й ідеалу;
в)
безрезультатності пошуку краси.
3.
«Альбатрос» належить до циклу віршів:
а) «Сплін та ідеал»;
б) «Паризькі
картини»;
в) «Квіти
зла».
4. Автором
збірки «Квіти зла» є:
а) Ш. Бодлер;
б) В.
Вітмен;
в) Ф. І.
Тютчев.
5. «Пісню
про себе» написав:
а) В. Вітмен;
б) А. А.
Фет;
в) А. Рембо.
6.
Символісти вважали своїм предтечею:
а) Ф. І. Тютчева;
б) В.
Вітмена;
в) Ш. Бодлера.
7.
Імпресіонізм та символізм — течії:
а)
романтизму;
б) модернізму;
в) реалізму.
8. Прагнення
інтуїтивного пізнання дійсності через символ, відмова від сприйняття світу
через конкретні образи характерні для:
через конкретні образи характерні для:
а) символістів;
б)
імпресіоністів;
в)
декадентів.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1,5 бала; усього — 3
бали)
9. Поясніть
символіку вірша Ш. Бодлера «Альбатрос».
10.
Розкрийте значення поняття декаданс.
Високий рівень (3 бали за правильну, повну й аргументовану відповідь)
11.
Виконайте одне із завдань.
а)
Проаналізуйте одну з поезій Ш. Бодлера.
б) Напишіть
есе «Філософські проблеми, порушені В. Вітменом у віршах збірки «Листя
трави»».
трави»».
II варіант
Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 0,75 бала;
усього — 6 балів)
1. У творах
Ш. Бодлера присутні ознаки напрямів:
а)
модернізму й реалізму;
б) модернізму й романтизму;
в)
романтизму й реалізму.
2. Збірку Ш.
Бодлера «Квіти зла» відкриває вірш:
а)
«Альбатрос»;
б) «До
читача»;
в) «Благословення».
3. Провідна
тема сонета «Альбатрос»:
а) людина та
природа;
б) поет і натовп;
в) мистецтво
й поет.
4. Збірку
«Листя трави» написав:
а) Ш.
Бодлер;
б) В. Вітмен;
в) Ф. І.
Тютчев.
5. «Батьком
верлібру» часто називають:
а) Ф. І.
Тютчева;
б) А. А.
Фета;
в) В. Вітмена.
6. До
модернізму належать:
а) романтизм
та імпресіонізм;
б) імпресіонізм та символізм;
в) символізм
та реалізм.
7. Настрої
песимізму, занепаду, розчарування характерні для літератури:
а) декадансу;
б)
естетизму;
в)
романтизму.
8.
Особистість, здатна перетворити мрію на дійсність, здолати розрив між ідеалом і
дійсністю,— такий ліричний герой характерний для:
дійсністю,— такий ліричний герой характерний для:
а) імпресіонізму;
б)
символізму;
в) неоромантизму.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1,5 бала; усього — 3
бали)
9. Розкрийте
значення поняття символізм.
10. Поясніть
символіку вірша А. Рембо «Голосівки».
Високий рівень (3 бали за правильну, повну й аргументовану відповідь)
11.
Виконайте одне із завдань.
а)
Проаналізуйте одну з поезій А. Рембо.
б) Напишіть
есе «Бодлер — пізній романтик і один із засновників символізму».
6 клас. Контрольна робота ( за повістю «Сліпий
музикант»)
Літературний диктант ( дати
стислі відповіді на запитання)
1.Де народився В.Г.Короленко?
2.Якими були враження
Короленка від Рівненської гімназії?
3.Хто з викладачів гімназії
відкрив для майбутнього письменника світ
російської літератури?
російської літератури?
4.Де вперше Короленко відчув
потяг до літературної діяльності?
5.У яких містах здобував вищу
освіту?
6.Чому Короленко
був виключений з академії?
7.Скільки тривало заслання
Володимира Галактіоновича?
8.Де поховано Короленка?
9.Яке звання присвоїли йому
за активну громадську діяльність?
10.За що з 1990 року в
Україні вручають премію імені В.Г.Короленка?
11.Прізвище головного героя
повісті «Сліпий музикант?
12.Яка тема твору?
1. Сліпого хлопчика
звали:
а) Петро; б) Максим;
в) Федір.
2. Хлопчик народився в сім’ї:
а)
Вороніних; б)
Попельських; в) Ставрученків
3. Дівчинку, з якою дружив сліпий хлопчик звали:
а)
Аліна; б)
Вероніка; в)
Евеліна.
4. Першим, хто привчив хлопчика слухати музику був:
а)
дядько Максим; б) конюх Юхим; в) батько.
5. Вечорами хлопчик втікав до:
а)
батька; б)
дядька Максима; в)
конюха Юхима.
6. Перший музичний інструмент, на якому почав грати хлопчик:
а) фортепіано; б)
піаніно; в)
сопілка.
7. Прізвище старого дядька, який опікувався хлопчиком:
а)
Тищенко; б)
Яценко; в) Луценко.
8. Настрій хлопчика змінився
після зустрічі в монастирі зі сліпим:
а)
дзвонарем; б)
монахом в)
дяком.
9. Влітку хлопчик з дядьком Максимом покинули маєток і поїхали:
а) на
навчання в Київ;
б)
дядько віддав його ходити зі сліпим бандуристом;
в) на
навчання в Петербург.
10. Проблема повісті «Сліпий музикант»:
а)
людина і суспільство;
б)
боротьба за власне щастя;
в) проблема
вибору;
11. «Він прозрів, так, це правда – він прозрів», –
думав:
а)
батько; б)
дядько Максим; в) мати.
12. Герой повісті знайшов своє щастя в:
а) сім’ї; б) музиці; в) самотності.
6клас Самостійна робота
12 запитань
Запитання 1

Мацуо Басьо жив...
Запитання 2
Яким було справжнє ім*я поета ?
Запитання 3
Продовжте твердження :"Мацуо Басьо...
Запитання 4
Хайку - це:
Запитання 5
У чому особливість хайку?
Запитання 6
Головною темою хайку Мацуо Басьо є:
Запитання 7
Псевдонім поета повязаний з ...
Запитання 8
Один із учнів Мацуо Басьо умовив свого батька подарувати поетові хатинку біля озера.Яку назву отримала ця хатинка ?
Запитання 9
Як називаються слова повязані з кожною порою року у хайку?
Запитання 10
З чим повязані сезонні слова?
Запитання 11
У якій родині народився Мацуо Басьо ?
Запитання 12
Ким працював Басьо у Токіо?
Комментариев нет:
Отправить комментарий