Контрольні роботи із зарубіжної літератури


  11 клас   «Старий і море» Хемінгуей
Літературний диктант
1.      Скільки днів старий не міг упіймати рибу:
А 67                                                                           Б 84               
В 100                                                                         Г 14
2.      Що сказали батьки хлопчику, який спочатку був у човні зі старим:
А що старий приносить одні нещастя                  Б що старому не таланить
В що старий дуже поганий рибалка                     Г що старий приносить удачу
3.      Старий був:
А товстий і нагодований                                       Б худий і виснажений
В худий і жвавий                                                    Г товстий і лінивий
4.      Руки у старого були:
А усі в шрамах, натруджені                                   Б ніжні й ласкаві
В гладенькі                                                              Г усі в татуюваннях
5.      Старого звали:
А Роберто                                                                 Б Педро
В Сантьяго                                                               Г Санчо
6.      Хлопчик любив старого за те, що:
А старий пригощав його цукерками                    Б старий читав йому казки
В старий катав його у човні                                  Г старий навчив його ловити  рибу
7.      Про що розмовляли рибалки,сидячи на Террасі:
А про рибальство                                                    Б про сім'ю
В про свята                                                              Г про морських чудовиськ
8.      Що запропонував хлопчик старому:
А піти додому                                                          Б наловити старому сардин
В прочитати старому газету                                  Г покататись зі старим у човні
9.      Скільки хлопчику було років, коли старий вперше  взяв його у човен:
А 10                                                                           Б 12               
В 5                                                                             Г 8
10.   Що старому залишилось від покійної дружини:
А постіль з льону                                                   
Б гарний посуд
В олеографії Серця Господнього та Кобренської Богоматері
Г Біблія
  1. Що у старого, за його словами,  було на вечерю:
А миска з рисом та рибою                                     Б смажена картопля
В спагеті з м'ясом                                                    Г смажена риба
  1. Про що любив читати у газеті старий:
А про футбол                                                                       Б про бейсбол
В  про хокей                                                            Г про рибальство
  1. Що снилось старому:
А покійна дружина                                                 Б велика риба
В Африка                                                                 Г бейсбол
  1. Як звали хлопця:
А Сантьяго                                                               Б Санчо
В Манолін                                                                Г Маноло
  1. Чиє життя старий вважав складнішим за людське:
А пташине                                                               Б риб
В рослин                                                                  Г тварин
  1. На що вказувала птаха-фрегат старому?
А на шторм                                                              Б на прихід вечора
В на сторонні човни                                                           Г на місце знаходження макрелі
  1. За що любив старий зелених черепах:
А за їх тендітність і млявість                                  Б за їх витонченість і жвавість
В за їх красу                                                             Г за їх розмір
  1. Для чого старий пив жир акули:
А він допомагав від застуди і був корисний для очей
Б він був корисним для шлунку
В щоб не заснути під час риболовлі
Г щоб мати гарну пам'ять
  1. Коли старий почав розмовляти сам з собою:
А в дитинстві                                                                      Б коли одружився
В коли померла дружина                                       Г коли хлопчик перестав з ним рибалити
  1. Чому човен старого відпливав далеко в море:
А старий шукав місце , де є риба
Б його тягла за собою велика рибина на буксирі з волосіь
В старий катався на човні
Г човен відносив шалений вітер
  1. Який випадок у морі старий вважав найсумнішим:
А коли не міг спіймати довго рибу
Б коли дивився на планктон
В коли спіймав самку марліна, а самець до останнього не залишав її
Г коли хлопчик піщов від нього
  1. Про що, перебуваючи у морі,  весь час жалкував старий:
А що з ним немає хлопчика                                   Б що порвалася волосінь
В що риба зірвалась з волосінь                              Г що почався шторм
  1. Старий сказав рибі, що не розлучиться з нею , поки…
А не помре                                                               Б не відпочине  трішки
В не зійде сонце                                                      Г не припливе хлопчик
  1. Старий хотів, щоб риба повернула за течією. Це означало б, що:
А скоро настане ніч                                                Б скоро буде виднітись берег
В риба заморилась                                                  Г риба зірвалась з крючка
  1. Кому старий запропонував відпочити на човні:
А рибині                                                                   Б хлопчику
В іншим рибалкам                                                  Г маленькій пташині
  1. Чому рука старого не розгиналась:
А він її поранив                                                       Б руку звело судомою
В старий тримав нею рибину                                Г руку оплутала волосінь
  1. Чим пояснював старий страх декого з людей залишатись у відкритому морі в маленькому човні:
А боязню раптової негоди                                     Б боязню втонути
В боязню акул                                                         Г боязню пекучого сонця
  1. Якою за розміром була риба, що тягнула старого у море:
А менше човна                                                        Б така ж, як човен
В на два фунти більша за човен                            Г близько 50 см
  1. Чому старому було важливим впевнити рибу у своїй силі:
А боявся, що риба відчує слабкість старого         Б боявся, що риба втече
В боявся, що риба переверне човен                      Г боявся, що не зможе сам витягнути рибину
  1. Яку обітницю дати пообіцяв собі старий:
А розказати про все хлопчику
Б відправиться на богослужіння до Кобренської Божої Матері
В замінити човен на новий
Г ніколи більше не входити в море
  1. Кому молився старий:
А усім святим                                                          Б Ісусу Христу
В Богородиці                                                                       Г Петру й Павлу
  1. Про що згадував старий, розминаючи руку:
А про силові змагання в таверні Касабланки      Б про шлюб
В про свою хатинку                                                Г про обід
  1. Скільки тривав силовий поєдинок:
А 3 години                                                               Б 10 годин
В 12 годин                                                               Г добу
  1. Як називали старого після перемоги у силовому поєдинку:
А чемпіоном                                                            Б силачем
В богатирем                                                             Г непереможним
  1. Навіщо старий зв'язав два весла:
А для того, щоб не загубити                                  Б для того, щоб вночі весла гальмували човен
В для того, щоб оглушити  рибу                           Г просто так
  1. Закінчіть речення: « Як добре, що нам не доводиться вбивати..:
А черепах                                                                 Б ворогів
В злодіїв                                                                   Г зірки
  1. Чому старий вважав, що люди не гідні живитися тією рибою, що він упіймав:
А тому, що люди не голодні                                  Б тому, що риба поводиться благородно
В тому, що люди не гідні такої риби                    Г тому, що старий ніколи не віддасть рибу людям
  1. Що заставляв себе зробити старий:
А заснути                                                                 Б поїсти
В почитати                                                               Г поспівати
  1. Чому старий раптово прокинувся:
А від ривка мотузки                                                           Б від слів хлопчика
В від дощу                                                                Г від холодного вітру
  1. Скільки разів  вставало сонце  з тих пір, як старий вийшов у море:
А 5 раз                                                                      Б 7 раз
В 1 раз                                                                      Г 3 раз
  1. Про що просив старий рибу:
А пливти повільніше                                              Б не робити різких рухів
В не стрибати                                                          Г не помирати
  1. Якого кольору була риба, коли старий всадив у неї гарпун:
А червоного                                                             Б чорного
В сріблястого                                                                       Г золотого
  1. Скільки, на думку старого, важила риба:
А 10 кг                                                                      Б 100 кг
В більше півтонни                                                  Г 50 кг
  1. Хто плив за човном старого після того, як той повертався з впійманою рибою до берега:
А човни інших рибалок                                         Б акула
В зграя маленьких рибок                                       Г дельфіни
  1. Як старий боровся з акулою:
А  ударив гарпуном у голову                                Б відлякував веслом
В стріляв з рушниці                                                Г ніяк
  1. Завершіть речення: « Людину можна знищить, але її не можна..:
А обмануть                                                              Б забути
В перемогти                                                             Г залишити
  1. Яку зброю зробив собі старий, після того, як втратив гарпун:
А прив'язав ніж до весла                                        Б дерев'яний кілок із весла
В палицю                                                                 Г залізний гачок
  1. Скільки акул знову напали на човен і рибу старого:
А 2                                                                            Б 4
В 10                                                                           Г ніскільки
  1. Скільки всього разів нападали на старого акули:
А 5                                                                            Б 3
В 7                                                                             Г ніскільки
  1. Вставте слово: « Хотів би я собі купити трішки …., якщо його десь продають»:
А м'яса                                                                      Б золота
В щастя                                                                     Г розуму
  1. Коли старий побачив міські вогники:
А вранці                                                                   Б вдень
В вночі                                                                     Г увечері
  1. Що побачив старий, коли оглянувся на свій човен, йдучи додому:
А величезний хвіст риби і тінь її голови              Б хлопчика
В пожежу                                                                 Г нічого
  1. Яка була довжина рибини:
А 2 фунти                                                                 Б 18 фунтів
В 5 фунтів                                                                Г 25 фунтів
  1. Якими були перші слова старого, коли той прокинувся:
А « Я хочу їсти»                                                      Б « Я зловив рибу»
В « Вони перемогли мене»                                    Г « Я радий тебе бачити»







10 клас. Контрольна робота за темою « Перехід до модернізму. 
Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці - ПЕРЕХІД ДО 
МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ»
І варіант
Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 0,75 бала; усього — 6 балів)
1. Ш. Бодлер започаткував модерністську течію:
а) футуризм;
б) символізм;
в) імпресіонізм.
2. Провідний мотив збірки «Квіти зла»:
а) невідворотності людської долі;
б) несумісності реальності й ідеалу;
в) безрезультатності пошуку краси.
3. «Альбатрос» належить до циклу віршів:
а) «Сплін та ідеал»;
б) «Паризькі картини»;
в) «Квіти зла».
4. Автором збірки «Квіти зла» є:
а) Ш. Бодлер;
б) В. Вітмен;
в) Ф. І. Тютчев.
5. «Пісню про себе» написав:
а) В. Вітмен;
б) А. А. Фет;
в) А. Рембо.
6. Символісти вважали своїм предтечею:
а) Ф. І. Тютчева;
б) В. Вітмена;
в) Ш. Бодлера.
7. Імпресіонізм та символізм — течії:
а) романтизму;
б) модернізму;
в) реалізму.
8. Прагнення інтуїтивного пізнання дійсності через символ, відмова від сприйняття світу
 через конкретні образи характерні для:
а) символістів;
б) імпресіоністів;
в) декадентів.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1,5 бала; усього — 3 бали)
9. Поясніть символіку вірша Ш. Бодлера «Альбатрос».
10. Розкрийте значення поняття декаданс.
Високий рівень (3 бали за правильну, повну й аргументовану відповідь)
11. Виконайте одне із завдань.
а) Проаналізуйте одну з поезій Ш. Бодлера.
б) Напишіть есе «Філософські проблеми, порушені В. Вітменом у віршах збірки «Листя 
трави»».
II варіант
Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 0,75 бала; усього — 6 балів)
1. У творах Ш. Бодлера присутні ознаки напрямів:
а) модернізму й реалізму;
б) модернізму й романтизму;
в) романтизму й реалізму.
2. Збірку Ш. Бодлера «Квіти зла» відкриває вірш:
а) «Альбатрос»;
б) «До читача»;
в) «Благословення».
3. Провідна тема сонета «Альбатрос»:
а) людина та природа;
б) поет і натовп;
в) мистецтво й поет.
4. Збірку «Листя трави» написав:
а) Ш. Бодлер;
б) В. Вітмен;
в) Ф. І. Тютчев.
5. «Батьком верлібру» часто називають:
а) Ф. І. Тютчева;
б) А. А. Фета;
в) В. Вітмена.
6. До модернізму належать:
а) романтизм та імпресіонізм;
б) імпресіонізм та символізм;
в) символізм та реалізм.
7. Настрої песимізму, занепаду, розчарування характерні для літератури:
а) декадансу;
б) естетизму;
в) романтизму.
8. Особистість, здатна перетворити мрію на дійсність, здолати розрив між ідеалом і 
дійсністю,— такий ліричний герой характерний для:
а) імпресіонізму;
б) символізму;
в) неоромантизму.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1,5 бала; усього — 3 бали)
9. Розкрийте значення поняття символізм.
10. Поясніть символіку вірша А. Рембо «Голосівки».
Високий рівень (3 бали за правильну, повну й аргументовану відповідь)
11. Виконайте одне із завдань.
а) Проаналізуйте одну з поезій А. Рембо.
б) Напишіть есе «Бодлер — пізній романтик і один із засновників символізму».



6 клас.  Контрольна робота ( за повістю «Сліпий музикант»)

Літературний диктант ( дати стислі  відповіді на запитання)
1.Де народився В.Г.Короленко?
2.Якими були враження Короленка від Рівненської гімназії?
3.Хто з викладачів гімназії відкрив для майбутнього письменника світ
 російської літератури?
4.Де вперше Короленко відчув потяг до літературної діяльності?
5.У яких містах здобував вищу освіту?
 6.Чому Короленко був виключений з академії?
7.Скільки тривало заслання Володимира Галактіоновича?
8.Де поховано Короленка?
9.Яке звання присвоїли йому за активну громадську діяльність?
10.За що з 1990 року в Україні вручають премію імені В.Г.Короленка?
11.Прізвище головного героя повісті «Сліпий музикант?
12.Яка тема твору?  

Тести
1. Сліпого хлопчика звали:
а) Петро;   б) Максим;    в) Федір.
2. Хлопчик народився в сім’ї:
         а) Вороніних;   б) Попельських;   в) Ставрученків
3. Дівчинку, з якою дружив сліпий хлопчик звали:
         а) Аліна;   б) Вероніка;   в) Евеліна.
4. Першим, хто привчив хлопчика слухати музику був:
         а) дядько Максим;   б) конюх Юхим;   в) батько.
5. Вечорами хлопчик втікав до:
         а) батька;  б) дядька Максима;  в) конюха Юхима.
6. Перший музичний інструмент, на якому почав грати хлопчик:
         а) фортепіано;  б) піаніно;  в) сопілка.
7. Прізвище старого дядька, який опікувався хлопчиком:
         а) Тищенко;   б) Яценко; в) Луценко.
8. Настрій хлопчика змінився після зустрічі в монастирі зі сліпим:
         а) дзвонарем;   б) монахом   в) дяком.
9. Влітку хлопчик з дядьком Максимом покинули маєток і поїхали:
         а) на навчання в Київ;
         б) дядько віддав його ходити зі сліпим бандуристом;
         в) на навчання в Петербург.
10. Проблема повісті «Сліпий музикант»:
         а) людина і суспільство;
         б) боротьба за власне щастя;
         в) проблема вибору;
11. «Він прозрів, так, це правда – він прозрів», – думав:
         а) батько;   б) дядько Максим;   в) мати.
12. Герой повісті знайшов своє щастя в:
а) сім’ї;   б) музиці;   в) самотності.



6клас                Самостійна робота
12 запитань
Запитання 1
 Мацуо Басьо жив...
варіанти відповідей
а) 
у XVI столітті

б)

у першій половині XVII ст.
в)

у другій половині XVII ст.

г)

у XVIII ст.
Запитання 2
Яким було справжнє ім*я  поета ?
варіанти відповідей
а

Мануфеса

б

Басьо
в

Тото Йосітата
Запитання 3
Продовжте твердження :"Мацуо Басьо... 
варіанти відповідей
а

... відкрив таку поетичну форму як хайку"

б

.... вдосконалив таку поетичну форму як хайку
в

повністю змінив таку поетичну форму як хайку"
Запитання 4
Хайку - це:
варіанти відповідей
а


віршована оповідь, що має алегоричний зміст;

б

трирядковий вірш, що містить сімнадцять складів;
в


ліричний вірш, що складається з 14 рядків;
Запитання 5
У чому особливість хайку?
варіанти відповідей
а

складається з кількох рядків і має глибинний зміст

б

складається з 14 рядків і має глибинний зміст
в

складається з кількох рядків і має розважальний зміст
Запитання 6
Головною темою хайку Мацуо Басьо є:
варіанти відповідей
а

кохання

б

дружба
в

природа і людина
Запитання 7
Псевдонім поета повязаний з ...
варіанти відповідей
а

філософськими поглядами Мацуо

б

дитячими роками поета
в

місцем, де він проживав
Запитання 8
Один із учнів Мацуо Басьо умовив свого батька подарувати поетові хатинку біля озера.Яку назву отримала ця хатинка ?
варіанти відповідей
а

 "Хатинка на березі озера Фукагава."

б

"Мистецька хатинка"
в

"Бананова хатинка"
Запитання 9
Як називаються слова повязані з кожною порою року у хайку?
варіанти відповідей
а

тематичні

б

спеціальні
в

сезонні
Запитання 10
З чим повязані сезонні слова?
варіанти відповідей
а

З літом в осінню

б

З місяцями
в

з порами року
Запитання 11
У якій родині народився Мацуо Басьо ?
варіанти відповідей
а

У родині самурая

б

у родині вчителя
в

у родині фермера
Запитання 12
Ким працював Басьо у Токіо?
варіанти відповідей
а

вчителем граматики

б

вчителем філософії
в

вчителем поезії

Комментариев нет:

Отправить комментарий